.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علیپور خنکداری در اخطار قانون اساسی مطرح کرد
کارکنان صنعت فولاد 3 ماه حقوق نگرفته‌اند

 شمال نیوز: عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از پرداخت نشدن حق و حقوق معوق کارکنان صنعت فولاد کشور، گفت: متأسفانه ماه هاست کارکنان صنعت فولاد کشور برای دریافت حقوقشان با مشکل مواجه اند.

کمال علیپور خنکداری در نشست علنی امروز (یکشنبه 29 تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در اخطار قانون اساسی با استناد به اصل سوم این قانون، گفت: 82 هزار نفر از کارکنان فولاد کشور در ماه مبارک رمضان هنوز حقوق خود را دریافت نکرده اند و سفره هایشان خالیست ،کی وچه زمانی مشکل این قشر مظلوم و زحمتکش حل خواهد شد.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیش از چند ماه از مطالبات معوق کارکنان صنعت فولاد کشور می گذرد و هیچ تدبیری برای تسویه بدهی آنها صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه بنده 8 هزار نفر از کارکنان صنعت فولاد موفق به دریافت حقوق ومطالبات معوق خود نشده اند. دولت با تدبیر و جدیت بیشتر در این موضوع ورود پیدا کند و این مشکل را برای همیشه حل نماید . /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سوادکوهی 29 تير 1393
جناب علیپور و حسینی
واقعا برای این انتخابمون متاسفم ۰ خوب شد گفتین وگرنه بیچاره ها از کجا میفهمیدن حقوق نگرفتن ۰ میرفتین شغل خبرنگاری بهتربود? باگفتن این جمله شما مشکل بکلی رفع شد!!!!!!!!!
نمیدانم آقای رییس جمهور میداند یانه که در این روزهای طاقت فرسا که روزه داری واقعا طاقت فرساست کارگران عزیز ذوب آهن ما دوسه ماهی است حقوق نگرفته اند و آیا در این شرایط میشود روزه گرفت یانه و نمیدانم این قصور بزرگ گناهش به گردن کیست?
همین شما نمایندگان بودید که با بادی در غبغب تیتر زدید که مشکل کارکنان صنعت برای همیشه حلشده است!
پس کو ? این همه دروغ و ادعاهای پوچ تا کی? آیا یه روز فکر کردین اینا سر سفره افطاری و سحری چیزی دارن یانه? تا کی باید پیش خانواده شان شرمنده باشن ? تو این سن و سال چه کاری میتونن بکنن? برای یک لحظه هم شده خود و خانواده خود راجای اونا بذارین ببینید طاقت دارید یانه ?

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.